Mor i form – efterfødselstræning

Fokus på at få bevæget hele kroppen igennem og styrke kroppens stabilitet og smidighed.
Der vil selvfølgelig være fokus på bækkenbund, rectus diastase (delte mavemuskler) og en stærk ryg og mave. Samtidig bliver der også arbejdet en del på bevægeligheden og smidigheden i bindevævet og muskulaturen.

“Det var en utrolig god start, hvor jeg fik mærket kroppen igen. Utroligt man kan blive så øm uden sved på panden 🙂 For mig var det den helt rigtige løsning at starte på “MOR i FORM” for jeg blev mere bevist om hvordan leddene og bækkenbunden skal trænes op igen efter graviditet og fødsel. Super gode øvelser jeg kan tage på gulvet herhjemme, når det passer. Og så er instruktøren bare rigtig sød og meget opmærksom på individuelle behov og skavanker”

Ann-Louise, mor til Aya

 

Læs mere om bækkenbunden i mit blogindlæg
“Ikke bare knibeøvelser – den elastiske bækkenbund”

Alle kan være med!
dog først efter 8 ugers check ved vaginal fødsel
og efter 10 uger og grønt lys fra lægen ved kejsersnit

Baby er velkommen til at deltage og der er plads og tid til at pusle, give mad, trøste osv.

Der er max 10 på holdet, så der er plads til individuelle justeringer.

Vil du høre nærmere, så kontakt mig endelig.

NY HOLDSTART
4 gange for 395 kr

Mandag 28.maj 2018 kl.10-11 (uge 22-25)

TILMELDING til MOR i FORM Efterfødselstræning uge 22-25

Minimum 5 tilmeldinger for at holdet opstartes!